Първоначално публикувано от lordliness
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Не се включва перката
Collapse
X
-
Last edited by krisshousee; d.m.y г., 08:27.
-
Първоначално публикувано от krisshousee Покажи съобщениелеко колебание да викам от 100 градуса на место до 80 на движение и да не държи нормална работна температура не мога да кажа специално за моята би трябвало да зацепи 88-90-92 и да държи във тоя диапазон и по време на път вече какво ли не си мисля ? А този резистор на радиатора на перката къде се намира някъде по радиатора ли ?
И като така вероятно проблемът не е в него.
Премери дали има +12V на единия от двата пина на буксата на вентилатора при изключена букса, или на двата при включена. Ако няма, търси причината в предпазителя за вентилатора при акумулатора (40 - амперов).
При положение, че вентилаторът ти не работи, не очаквай температурата да се колебае в малки граници. Не и, когато колата работи намясто.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Защо си мисля,че стрелката на колегата е между 90 и следващото деление то ако е така там по-еку е 95 градуса поне така е при печките.Това каде се връща на 80 градуса вече ми клони на дефектен датчик или термос както отбеляза колегата156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
-
Comment
-
Първоначално публикувано от krisshousee Покажи съобщениерезистор се оказа за перката беше изгорял 30 ома замених го и се оправи благодаря на колегата ecotronic сега остана само работната температура на двигателя на место дига 92 и включва перката но карам ли 80 и повече не
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment